Ted-ångest

imorse var jag på gruvön för att göra drogtest inför somarjobbet... det blev ju precis som man misstänkte, piss nödeig så in i helvete och 30 min försening så höll man ju på att spricka, men vad hjälper det när man får en plastburk i handen och gå in på en toa med ett öppet fönster i.. såklart att man fick ted-ångest (urinoarskräck) :D kämpade ett bra tag och körde gamla knep som att sätta på vatten kranen.. tillslut släppte allt och jag kan lova att det är svårt att nypa av när mugg jäveln är halvfull.. haha.. men men nu är det gjort...

kapten bengtsson och jag var in i stan och köpte lite grejer tills hans mäktiga båt, snart dags för en jungfrufärd över vänerns blå bölja :D

Nu ska jag heja på söderling i franska öppna.. vi ses // Henka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0